środa, 4 marca 2015

Na dobry początek :)


Witam wszystkich. Długo zabierałam się do założenia bloga, ale teraz, kiedy to nastąpiło, mam szczerą nadzieję, że uda mi się konsekwentnie wytrwać w jego prowadzeniu.
Głównym przedmiotem moich zainteresowań jest decoupage. Technika zdobienia, która stała się już na tyle popularna, że chyba każdy kojarzy, jeśli nie sposób tworzenia tą techniką, to efekty. Mogę z pełną stanowczością stwierdzić, że zdobienie przedmiotów - nie tylko drewnianych - metodą decoupage stało się moją pasją. Przecieranie, malowanie, cięcie, naklejanie, lakierowanie sprawia mi ogromną przyjemność.
Postaram się w miarę na bieżąco pokazywać efekty swojej pracy, opisywać wszystko krok po kroku i pokazywać w jaki sposób powstają moje prace. Jeśli czasem ktoś tu zajrzy, będzie mi niezmiernie miło.

Dziś otrzymałam nową przesyłkę - sklejkowe wycinanki (trochę lokalnie, z kameralnej fabryczki u podnóża Gór Izerskich - jak o sobie pisze Wycinanka.net - przy okazji polecam!). Są niesamowite i wyjątkowe! Lada dzień ma przyjść także nowa dostawa drewienek do zdobienia, głównie herbaciarek. Nie mogę się doczekać zdobienia ich wyciankowymi ornamentami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz